Marketing Studio HubSpot Marketing Studio i Hubspot

Marketing Studio i Hubspot

Av Ina Svarstad – 5 minutter lesetid.

En kampanje består ofte av flere elementer med ulike ansvarlige og fastsatte frister. Ofte kan det...

 Markedsføringstrender for 2026

Markedsføringstrender for 2026

Av Ina Svarstad – 3 minutter lesetid.

Hva blir avgjørende for markedsføringen i 2026, og hvordan kan din bedrift ta tak i trendene for...

Remix i HubSpot Gjenbruk innhold med KI i HubSpot

Gjenbruk innhold med KI i HubSpot

Av Ina Svarstad – 2 minutter lesetid.

Oppdag hvordan du kan bruke HubSpot Remix for å effektivisere arbeidet med innholdsproduksjon og...

Digital markedsføring i 2025 Digital markedsføring i 2025

Digital markedsføring i 2025

Av Ina Svarstad – 3 minutter lesetid.

Hvilke tendenser, endringer og trender ser vi innen digital markedsføring på vei inn i 2025?

 Hva er API?

Hva er API?

Av Leif Strøm – 4 minutter lesetid.

Hvordan kan bruk av API effektivisere arbeidet med å holde nettsiden oppdatert, samtidig som du...

Prøv vår kampanjebrief for bedre planlegging og gjennomføring av markedsaktiviteter Mal for effektiv kampanjeplanlegging

Mal for effektiv kampanjeplanlegging

Av Kjersti Bakke – 4 minutter lesetid.

Ofte ser vi at god planlegging av en kampanje er avgjørende for å nå ønskede resultater. Se hvordan...

 Skriv innhold for målgruppen

Skriv innhold for målgruppen

Av Ina Svarstad – 4 minutter lesetid.

Godt innhold er viktig for å treffe rett med digital markedsføring i dag. Lær hvordan du engasjerer...

Nyhetsbrev Effektive nyhetsbrev i 2024

Effektive nyhetsbrev i 2024

Av Ina Svarstad – 5 minutter lesetid.

Lær hvordan du kan skape engasjerende og personlig tilpassede innhold i dine nyhetsbrev.

 Hva er Google annonsering?

Hva er Google annonsering?

Av Kjersti Bakke – 3 minutter lesetid.

I Norge gjøres det millioner av søk i Google hver dag. Dette er én av flere grunner til hvorfor du...

Jobber du B2B og ønsker mer salg Jobber du B2B og ønsker mer salg?

Jobber du B2B og ønsker mer salg?

Av Kjersti Bakke – 2 minutter lesetid.

I denne artikkelen vil jeg vise deg hvordan du kan bruke et CRM-system og LinkedIn sammen for å...

 Automatisering med HubSpot

Automatisering med HubSpot

Av Ina Svarstad – 4 minutter lesetid.

Oppdag hvordan du kan automatisere markedsføringsaktiviteter med HubSpot for å spare tid og øke...

 Smart-innhold med HubSpot CMS

Smart-innhold med HubSpot CMS

Av Yvonne Røiseland Urke – 3 minutter lesetid.

Ved å ha et CMS-system som snakker med, og er integrert, i CRM systemet ditt kan du gi relevant...

Google og kunstig intelligens Google og kunstig intelligens

Google og kunstig intelligens

Av Kjersti Bakke – 5 minutter lesetid.

Google har stått for mye av den teknologiske utviklingen siden oppstart i 1998. Det hele startet...

 Kunstig intelligens i HubSpot

Kunstig intelligens i HubSpot

Av Ina Svarstad – 4 minutter lesetid.

Oppdag hvordan du kan effektivisere innholdsproduksjon ved bruk av kunstig intelligens i HubSpot.

Kort om ai som viser en robothånd Kort om Kunstig intelligens

Kort om Kunstig intelligens

Av Yvonne Røiseland Urke – 4 minutter lesetid.

Kunstig intelligens har for mange blitt en vane. Så hva er egentlig kunstig intelligens og hvordan...

 Betalt Facebook?

Betalt Facebook?

Av Ina Svarstad – 5 minutter lesetid.

Kan Facebook tilpasse seg GDPR-reglene? Siden Facebooks forretningsmodell på mange måter er basert...

Nytt brukergrensesnitt i GA4 Nytt admingrensesnitt i GA4

Nytt admingrensesnitt i GA4

Av Kjersti Bakke – 2 minutter lesetid.

Nylig slapp Google en ny versjon av adminområdet i GA4 (Google Analytics 4). Her går jeg gjennom...

Kontroll med Facebook Business Manager Facebook Business Manager

Facebook Business Manager

Av Ina Svarstad – 6 minutter lesetid.

Business Manager, Business Suite og Ads Manager, hva brukes til hva, og hvordan får du kontroll på ...

Facebook algoritmer Facebook algoritmer

Facebook algoritmer

Av Ina Svarstad – 3 minutter lesetid.

Hvordan fungerer egentlig Facebook sine algoritmene, og hva bør du tenke på for å lage innhold som...

Facebook ads uten cookies Facebook ads uten cookies

Facebook ads uten cookies

Av Ina Svarstad – 4 minutter lesetid.

Hvis du annonserer på Facebook for din bedrift vet du at mye av det som har gjort denne typen...

Digital markedsføring Hva er digital markedsføring?

Hva er digital markedsføring?

Av Ina Svarstad – 5 minutter lesetid.

Hva er egentlig digital markedsføring og hvor skal man starte? Vi går gjennom det grunnleggende, og...

 Hvordan lage skjema på nettsiden

Hvordan lage skjema på nettsiden

Av Ina Svarstad – 3 minutter lesetid.

Hvis du jobber med digital markedsføring er det sannsynlig at du ofte har behov for å opprette nye...

Bruk av Facebook piksel i 2022 Bruk av Facebook Piksel i 2022

Bruk av Facebook Piksel i 2022

Av Ina Svarstad – 5 minutter lesetid.

Bruker du Facebook piksel og er usikker på nye regler og begrenset data som kommer inn? Vi går...

Lenke i stories Hvordan legge til lenke i Stories

Hvordan legge til lenke i Stories

Av Ina Svarstad – 2 minutter lesetid.

Noen ganger er det ønskelig å legge inn en link til nettsiden i en story, eller historie, på...

 Julehilsen fra Dikom

Julehilsen fra Dikom

Av Kjersti Bakke – 1 minutter lesetid.

Nå som året går mot slutten er det tid for å takke deg som har fulgt oss gjennom 2021, og våre...

 Annonseutvidelser i Google

Annonseutvidelser i Google

Av Kjersti Bakke – 5 minutter lesetid.

Lurer du på hvordan du kan ta i bruk annonseutvidelser i Google? Her har vi samlet en oversikt over...

Hvordan annonsere på Facebook Hvordan annonsere på Facebook

Hvordan annonsere på Facebook

Av Ina Svarstad – 8 minutter lesetid.

Facebook-annonsering kan gjøres på mange måter, alt fra å trykke på "fremme-knappen" på en post til...

 Innholdsproduksjon med mobil

Innholdsproduksjon med mobil

Av Kjersti Bakke – 8 minutter lesetid.

Ønsker du mer engasjement i sosiale medier er det én ting som gjelder: Engasjer deg i sosiale...

Ny innsiktsopplevelse på Facebook Ny innsiktsopplevelse på Facebook

Ny innsiktsopplevelse på Facebook

Av Ina Svarstad – 4 minutter lesetid.

Hvor finner man god innsikt på Facebook og Instagram? Det er mange veier inn, og nå har Facebook...

 12 grunner til å starte med CRM

12 grunner til å starte med CRM

Av Kjersti Bakke – 5 minutter lesetid.

I denne artikkelen vil vi se på de store fordelene du kan gi din bedrift ved å implementere et...

 Hvordan planlegge stories

Hvordan planlegge stories

Av Ina Svarstad – 3 minutter lesetid.

For de fleste som bruker sosiale medier for å markedsføre bedriften vil stories-formatet være en...

 Hvorfor bør du bruke CRM?

Hvorfor bør du bruke CRM?

Av Kjersti Bakke – 3 minutter lesetid.

Med CRM (Customer Relationship Management) får du ett sentralt sted hvor du oppbevarer kundedata....

 iOS 14.5 og Facebook

iOS 14.5 og Facebook

Av Ina Svarstad – 4 minutter lesetid.

Det har lenge vært snakk om endringene til iOS 14.5 og hvilke konsekvenser dette vil få for...

Er chatbot rett for din bedrift? Er chatbot riktig for din bedrift?

Er chatbot riktig for din bedrift?

Av Kjersti Bakke – 3 minutter lesetid.

Med all informasjon tilgjengelig 24/7 har forventningen til kundeservice endret seg. 82% av kunder...

Hva er Facebook Business Suite Hva er Facebook Business Suite?

Hva er Facebook Business Suite?

Av Ina Svarstad – 6 minutter lesetid.

Facebook er i konstant endring, men det er ikke ofte det utgjør så stor forskjell for oss brukere....

Hva er content marketing? Hva er content marketing?

Hva er content marketing?

Av Ina Svarstad – 4 minutter lesetid.

Content marketing, eller innholdsmarkedsføring, er en viktig del av markedsføringsstrategien til de...

 Har du hull i din markedsføring?

Har du hull i din markedsføring?

Av Ina Svarstad – 5 minutter lesetid.

For å lykkes med digital markedsføring er det mange deler som bør være på plass. I denne artikkelen...

 Ta digitalkanalene til neste nivå

Ta digitalkanalene til neste nivå

Av Kjersti Bakke – 4 minutter lesetid.

Gjøre eksisterende tiltak bedre for å oppnå vekst kan være en tilnærming som fører deg raskere til...

Inbound sales HubSpot salgstrening under kovid-19

HubSpot salgstrening under kovid-19

Av Kjersti Bakke – 5 minutter lesetid.

Som HubSpot partner er dette et kurs som tilbys og som jeg kan si med hånda på hjerte at var helt...

Les vår artikkel om utstyr for videoproduksjon Utstyr for videoproduksjon

Utstyr for videoproduksjon

Av Kjersti Bakke – 4 minutter lesetid.

Det er ikke nødvendig med kostbart utstyr for å komme i gang med videoproduksjon. Vi har samlet...

Bli din egen videoprodusent Bli din egen videoprodusent?

Bli din egen videoprodusent?

Av Kjersti Bakke – 8 minutter lesetid.

Video er den type innhold det konsumeres mest av via nettet i dag. I Q1 brukte mer enn 3.1...

Kundeservice i sosiale medier Kundeservice i sosiale medier

Kundeservice i sosiale medier

Av Ina Svarstad – 4 minutter lesetid.

Sosiale medier er nettopp det, sosiale. Kommunikasjonen skal gå begge veier, og ofte vil kundene...

 Hvordan bruke Twitter

Hvordan bruke Twitter

Av Ina Svarstad – 3 minutter lesetid.

Hvem er på Twitter og hvorfor skal du ta i bruk plattformen for å markedsføre din bedrift? Vi har...

LykkesLinkSomeNY 5 tips for å lykkes med LinkedIn

5 tips for å lykkes med LinkedIn

Av Ina Svarstad – 2 minutter lesetid.

Vurderer du å bruke LinkedIn som markedsføringskanal for din bedrift? Har du laget en plan for...

inbound-sales-some-1026x577 Status og trender for inbound salg

Status og trender for inbound salg

Av Kjersti Bakke – 7 minutter lesetid.

I denne bloggartikkelen, som bygger på rapporten “State of Inbound” fra HubSpot, vil vi se på hva...

LinkedInAnnonser-face Hvordan annonsere på LinkedIn

Hvordan annonsere på LinkedIn

Av Ina Svarstad – 3 minutter lesetid.

Vurderer du annonser på LinkedIn? Det er mange gode grunner til å vurdere denne kanalen for...

 Hva er 0-klikk i Google?

Hva er 0-klikk i Google?

Av Kjersti Bakke – 4 minutter lesetid.

Du har helt sikkert benyttet deg av det når du har gjort et søk i Google, men kanskje ikke...

SalgFace Hvordan selge i 2019

Hvordan selge i 2019

Av Ina Svarstad – 3 minutter lesetid.

Salg har et dårlig rykte. Man tenker fort på pågående selgere som ikke gir seg før de har solgt det...

NyhetsbrevInnholdBildeBloggFace Hva bør et nyhetsbrev inneholde?

Hva bør et nyhetsbrev inneholde?

Av Ina Svarstad – 2 minutter lesetid.

Sitter du klar med innhold som skal inn i ditt neste nyhetsbrev? Her er våre beste tips for hva et...

NyhetsbrevHvorforBildeBloggFace Hvorfor sende nyhetsbrev

Hvorfor sende nyhetsbrev

Av Ina Svarstad – 2 minutter lesetid.

Er nyhetsbrev en markedsføringsform du bruker, eller vurdere for din bedrift? 

GenZBildeBloggFace-1 Generasjon Z inntar arbeidslivet

Generasjon Z inntar arbeidslivet

Av Kjersti Bakke – 3 minutter lesetid.

Når vi nå forstår millenniumsgenerasjonens arbeidsvaner og holdninger, er generasjon Z på vei inn i...

BloggBildeBloggFace Hvorfor burde du blogge

Hvorfor burde du blogge

Av Ina Svarstad – 3 minutter lesetid.

Vil du ha mer trafikk til nettsiden din? Les våre tips til hvordan blogg kan bidra til dette!

LandingssideBildeFace Hva er en landingsside?

Hva er en landingsside?

Av Ina Svarstad – 4 minutter lesetid.

En landingsside skal lede den besøkende til å gjøre en bestemt handling. Det kan være å bli...

 Hvordan sette SMARTe mål

Hvordan sette SMARTe mål

Av Kjersti Bakke – 4 minutter lesetid.

En av de viktigste forberedelsene du gjør for en digital kampanje er å sette mål. Disse målene bør...

Innhold nettside Hva skal en nettside inneholde?

Hva skal en nettside inneholde?

Av Kjersti Bakke – 2 minutter lesetid.

Det kan virke uoverkommelig å starte opp et prosjekt for å få på plass en ny nettside. Vi gir deg...

BildebrukBildeBloggFace Hvordan bruke bilder på nettsiden

Hvordan bruke bilder på nettsiden

Av Ina Svarstad – 2 minutter lesetid.

Bilder sier mer en tusen ord, også på nett. Men hvis du ikke optimaliserer dem kan det koste deg...

Hvor mye koster en nettside Hvor mye koster en nettside?

Hvor mye koster en nettside?

Av Kjersti Bakke – 2 minutter lesetid.

Dette er det like vanskelig å svare på som spørsmål om hva koster en bil. I stedet bør du fokusere...

sikker-https Er nettsiden din sikker?

Er nettsiden din sikker?

Av Kjersti Bakke – 2 minutter lesetid.

Å sikre nettsidene er viktig, men hva betyr det egentlig? Her kan du få svar på hvorfor nettsiden...

Hvordan lage din egen Buyer Personas Hvordan lage din egen Buyer Persona

Hvordan lage din egen Buyer Persona

Av Kjersti Bakke – 1 minutter lesetid.

For å produsere godt innhold må du vite hvem du snakker til. Vet du ikke hvem målgruppen din er bør...

FaceTipsBildeBloggFace 12 tips for bedrifter på Facebook

12 tips for bedrifter på Facebook

Av Ina Svarstad – 7 minutter lesetid.

Selv om Facebook har fått mye kritikk den siste tiden ser man at brukerne stort sett er lojale. Vi...

OversettelseBildeBloggFace Automatisk oversettelse?

Automatisk oversettelse?

Av Kjersti Bakke – 1 minutter lesetid.

Dropp det! Du har sikkert hørt uttrykket "Shit in, shit out". 

Du kan jo bare google det La oss google det - bli synlig!

La oss google det - bli synlig!

Av Ina Svarstad – 1 minutter lesetid.

Helt fra oldtidens Athen har folk søkt orakelet etter svar. I dag derimot er det bare å google det....

Administrasjon av flere kontoer på instagram Flere brukerkontoer på Instagram?

Flere brukerkontoer på Instagram?

Av Kjersti Bakke – 2 minutter lesetid.

Nå kan du enkelt administrere flere brukerkontoer på Instagram uten å logge ut og inn. Du bytter...