Som et datadrevet digitalbyrå er vi opptatt av resultater. 

Produsere innhold basert på strategi og riktig målgruppe. Lage aktiviteter i de kanalene målgruppen befinner seg. Drive trafikken til brukervennlige nettsider.

Et digitalt byrå med kunnskap 

Så hva betyr det at vi er datadrevet?
Datadrevet handler om å drive markedsføring, kunderservice og salg basert på innsikt du får gjennom analyse av resultater. Det handler ikke lenger om synsing. Det handler om hva som gir best resultater.

Byrå med fokus på gode nettsider
Nettsidene er grunnmuren i all markedsføring og kommunikasjon. Det er her du skal konvertere en besøkende til et lead, videre til kunde og til slutt til en god ambassadør. Gode nettsider handler om:

Gode kundereiser
God brukeropplevelse
Godt innhold
Sporing av resultater

Vi er et team med ekspertkompetanse innen inbound-strategi. I tillegg har vi bred kompetansen innen utvikling av gode nettsider, produksjon av innhold, bruk av sosiale medier og annonsering.

Dikom er et byrå som holder til i Son. Selskapet ble etablert i 1997 og er i dag fire medarbeidere.

Vi ble HubSpot-partner i 2017 og Google-partner i 2019.

Kjersti Bakke

Senior rådgiver & Daglig leder

Som senior rådgiver i Dikom skal Kjersti sikre god oppfølging av kunder og kontinuerlig tilførsel av nye kunder og prosjekter.

Send e-post
928 10 120

 

Ina Svarstad

Digital markedsfører

I stillingen som digital markedsfører ønsker Ina å hjelpe våre kunder med å lykkes med sin tilstedeværelse i digitale kanaler.

Send e-post
906 10 469

Leif Strøm

Utvikling & Rådgivning

Leif har som oppgave å utvikle de beste produktene og tjenstene til våre kunder. 

Send e-post
982 60 345

Jørgen Andreassen

Brukeropplevelser og design

Jørgen sin oppgave i Dikom er å lage gode brukeropplevelser og hjelpe kunder å nå sine forretningsmål på nett.

Send e-post
918 02 081