Jobb smartere med Integrasjoner
Knytte sammen systemer bedriften bruker daglig for å få et bedre bilde og for å jobbe mer effektivt og sømløst med bedriftens data.
Integrasjoner for en enklere hverdag
Unngå manuelle oppgaver
Ved å koble systemer sammen unngår bedriften manuelle oppgaver for å holde flere systemer oppdatert.
Alle ser samme data
Når alle ser samme data, uavhengig av om de jobber i salg, marked eller på kundesenteret, blir det enklere å få et helhetlig bilde av kunder og bedriften.
Effektiviser arbeidsdagen
Når bedriftens systemer snakker sammen blir hverdagen en annen. Det blir også enklere å sette opp automatiseringer av repetitive oppgaver.
Unngå feil
Når alle ser oppdaterte data, og man kun trenger å oppdatere én plass blir det enklere å unngå, og rette eventuelle feil som kan oppstå.
Knytt systemer sammen
Skap god dialog mellom favorittsystemene dine for å skape god arbeidsflyt og ha full oversikt!
Vi har lang erfaring med å knytte systemer sammen med smidige intergrasjoner.
Eksempler på ting vi kan gjøre er:
- Koble CRM og ERP sammen.
- Koble CRM og nettbutikk sammen
- Koble CRM og CMS/Nettside sammen
Hente data fra forskjellige kilder for å lage en ny tjeneste. Bilder et sted? Produktdata et annet?
Smartere arbeidsmåter gjør flyten av data mer effektiv og forenkler din arbeidshverdag!
Ønsker du at dine favoritt applikasjoner skal samhandle bedre?
HubSpot operations hub
Operations Hub gjør det lettere å synkronisere og jobbe med kundedata på tvers av plattformer. Med operations hub kan du synkronisere data med hvilket som helst system igjennom API. Hubspot har gjort denne jobben enklere ved å lage et system som tar seg av tilkoblingen og automatiserer flyten.
- Med Data Sync kan du nå sette opp toveis synkronisering i sanntid mellom HubSpot og en standig økende liste med tilbydere/applikasjoner
- Du trenger ikke lenger eksportere og importere Excel-filer for å vaske og rette opp i datafelter. Ved hjelp av workflows kan du nå sette stor forbokstav på alle fornavn, forandre datoformater, endre landskoder eller hva enn du måtte ønske å endre.
- Med Operations Hub kan man bruke workflows med ny funksjonalitet. Programmable Automation gjør at du kan hente data fra andre applikasjoner inn i workflows. Dette gir store muligheter.
Snakk med oss om Hubspot operations hub eller om du har noen andre integrasjoner du gjerne vil ha bistand med.
Klar for å komme i gang?
Ta kontakt så kan vi sammen se på en løsning for deg og din bedrift.