Markedsføring i sosiale kanaler krever en strategi. Hvis du ikke vet hvem du snakker til, og ikke har en formening om...

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 13.12.2019

Du har sikkert hørt om innholdsmarkedsføring eller content marketing - og nå vurderer å starte med produksjon av innhold.

Av Cecilie Henriksen - Prosjektleder og digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 22.11.2019

Google Analytics er verdens mest brukte analyseverktøy. Men hvordan skal du forstå tallene og hvordan kan du bruke denne...

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 6 minutter lesetid | 20.11.2019

Hvem snakker du til de de forskjellige sosiale kanalene? Vi vet gjerne hvem vi ønsker å nå, men er det de som faktisk...

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 15.11.2019

Nettsiden er grunnmuren i digital markedsføring. Og skal du lansere ny nettside er det mange publiseringsløsninger (CMS)...

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 7 minutter lesetid | 06.11.2019

Vurderer du å bruke LinkedIn som markedsføringskanal for din bedrift? Har du laget en plan for hvilket innhold du skal...

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid | 04.11.2019

Vil du lære om søkemotoroptimalisering? I denne bloggartikkelen får du 6 tips du kan følge for å komme i gang.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 9 minutter lesetid | 25.10.2019

Det er høst og det er på høy tid å få på plass markedsplanen din for 2020. Men hva skal du prioritere å ta med? I dette...

Av Cecilie Henriksen - Prosjektleder og digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 22.10.2019

Som alle andre sosiale kanaler trenger en god LinkedIn bedriftsside en strategisk plan for hva som skal postes og hvilken...

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid | 22.10.2019

I denne bloggartikkelen, som bygger på rapporten “State of Inbound” fra HubSpot, vil vi se på hva slags utfordringer...

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 7 minutter lesetid | 15.10.2019