Mail som markedsføringskanal har på ingen måte gått ut på dato, men vi forventer oss her, som i alle andre kanaler, en viss tilpassing til oss som bruker. Hvis vi får mail som ikke treffer oss, eller ikke er relevant for hva vi er opptatt av der og da, så blir mailen bare liggende i innboksen.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 30.11.2020

Datadrevet markedsføring handler om å bruke data for å drive markedsføring basert på innsikt som du får gjennom analyse av resultater. I denne artikkelen tar vi deg gjennom prosessen og verktøy du kan bruke.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 16.11.2020

Facebook er i konstant endring, men det er ikke ofte det utgjør så stor forskjell for oss brukere. I høst kom det derimot større endringer både for desktop og mobil. Vi tar for oss nye Facebook Business Suite, og ser på hvordan den fungerer i dag og hva vi kan forvente når alt er rullet ut.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 6 minutter lesetid | 26.10.2020

Er du markedsfører og ønsker bedre innsikt i hvilke markedsføringsaktiviteter som fungerer og hva som ikke fungerer? Da bør du vurdere å ta i bruk Google Tag Manager. I denne artikkelen går vi gjennom hvorfor, hvordan og hva du kan bruke Google Tag Manager til. Men først......

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 12.10.2020

Content marketing, eller innholdsmarkedsføring, er en viktig del av markedsføringsstrategien til de fleste bedrifter i dag. Men hva er egentlig content marketing, hvordan funger det, hva slags innhold skal man lage? Vi går gjennom det grunnleggende i dette blogginnlegget.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 28.09.2020

For å lykkes med digital markedsføring er det mange deler som bør være på plass. I denne artikkelen går vi gjennom hva man bør tenke på, og hvordan man kan avdekke eventuelle hull, for å få mest mulige ut av sin digitale tilstedeværelse.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 14.09.2020

Gjøre eksisterende tiltak bedre for å oppnå vekst kan være en tilnærming som fører deg raskere til målet. Vi har skrevet en artikkel om hvordan du kan gå frem.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 04.09.2020

Du kan bruke forskjellige tilnærminger for å oppnå vekst. I denne artikkelen tar vi for oss nye tiltak og forslag til hva du kan ta i bruk.  

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 28.08.2020

Når analyserte du din bedrifts tilstedeværelse i sosiale medier sist? Eller vet du hvordan du selv kan gjøre en analyse? I denne artikkelen kommer vi med noen tips.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 17.08.2020

Fungerer nettsiden din som en konverterende markedsføringskanal og din beste selger? Her er våre tips for å få bedre resultater fra nettsiden.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 29.06.2020