Er du markedsfører og ønsker bedre innsikt i hvilke markedsføringsaktiviteter som fungerer og hva som ikke fungerer? Da bør du vurdere å ta i bruk Google Tag Manager. I denne artikkelen går vi gjennom hvorfor, hvordan og hva du kan bruke Google Tag Manager til. Men først......

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 12.10.2020

Content marketing, eller innholdsmarkedsføring, er en viktig del av markedsføringsstrategien til de fleste bedrifter i dag. Men hva er egentlig content marketing, hvordan funger det, hva slags innhold skal man lage? Vi går gjennom det grunnleggende i dette blogginnlegget.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 28.09.2020

For å lykkes med digital markedsføring er det mange deler som bør være på plass. I denne artikkelen går vi gjennom hva man bør tenke på, og hvordan man kan avdekke eventuelle hull, for å få mest mulige ut av sin digitale tilstedeværelse.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 14.09.2020

Gjøre eksisterende tiltak bedre for å oppnå vekst kan være en tilnærming som fører deg raskere til målet. Vi har skrevet en artikkel om hvordan du kan gå frem.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 04.09.2020

Du kan bruke forskjellige tilnærminger for å oppnå vekst. I denne artikkelen tar vi for oss nye tiltak og forslag til hva du kan ta i bruk.  

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 28.08.2020

Når analyserte du din bedrifts tilstedeværelse i sosiale medier sist? Eller vet du hvordan du selv kan gjøre en analyse? I denne artikkelen kommer vi med noen tips.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 17.08.2020

Fungerer nettsiden din som en konverterende markedsføringskanal og din beste selger? Her er våre tips for å få bedre resultater fra nettsiden.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 29.06.2020

Video er det mediet som vokser hurtigst på nett i dag. Hvilke muligheter får du ved å ta i bruk YouTube for din bedrift? Vi gir deg noen tips!

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 22.06.2020

Mange bedrifter opplever fortsatt nedsatt aktivitet og det kan være vanskelig å skaffe nye kunder. Så hva gjør man da? Med friksjonsfritt salg mener vi salg som går så sømløst som mulig og med minst mulig hindringer. Vi har skrevet litt om salg og markedsføring i en utfordrende tid.

Av Mia Rojahn - Digital markedsfører og Prosjektleder | 4 minutter lesetid | 15.06.2020

Som HubSpot partner er dette et kurs som tilbys og som jeg kan si med hånda på hjerte at var helt fantastisk bra! Dan Tyre er en fantastisk herlig kursleder med masse entusiasme og høyt energinivå jeg gjerne skulle hatt en bit av.

Av Mia Rojahn - Digital markedsfører og Prosjektleder | 5 minutter lesetid | 10.06.2020