Sosiale medier er nettopp det, sosiale. Kommunikasjonen skal gå begge veier, og ofte vil kundene dine føle at det er lettere å henvende seg til deg og din bedrift her, enn å ringe eller sende en mail.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 17.02.2020

Det hender at sider på Facebook lever sitt eget liv, enten med eller uten en tilknyttet administrator. I denne blogg-artikkelen gir vi deg noen tips til hvordan du kan gå frem hvis du befinner deg i en slik situasjonen.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 10.02.2020

Man kan vel trygt si at SEO endrer seg konstant. Teknikker for optimalisering som fungerte noen år siden er foreldet. SEO i seg selv endrer seg hele tiden til en mer intelligent disiplin som utvikler seg langt forbi å spamme Google med lenker og søkeord. Vi har skrevet om noen tips og triks for...

Av Mia Rojahn - Digital markedsfører og Prosjektleder | 4 minutter lesetid | 07.02.2020

Hvem er på Twitter og hvorfor skal du ta i bruk plattformen for å markedsføre din bedrift? Vi har sett på hvilke fordeler plattformen har og hva man bør tenke på når man tar den i bruk.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 28.01.2020

Mange ønsker å få nettsiden sin til å fungere som en salgsmaskin, men får det ikke helt til. Her viser vi hvordan vi hjalp interiørarkitekter i D å Bo med å generere flere henvendelser fra nettsiden sin.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 24.01.2020

Markedsføring i sosiale kanaler krever en strategi. Hvis du ikke vet hvem du snakker til, og ikke har en formening om hvorfor de skal følge deg, blir det vanskelig å vite hva slags innhold man skal poste. 

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 13.12.2019

Du har sikkert hørt om innholdsmarkedsføring eller content marketing - og nå vurderer å starte med produksjon av innhold.

Av Cecilie Henriksen - Prosjektleder og digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 22.11.2019

Google Analytics er verdens mest brukte analyseverktøy. Men hvordan skal du forstå tallene og hvordan kan du bruke denne innsikten til å oppnå bedre resultater? 

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 6 minutter lesetid | 20.11.2019

Hvem snakker du til de de forskjellige sosiale kanalene? Vi vet gjerne hvem vi ønsker å nå, men er det de som faktisk følger oss?

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 15.11.2019

Nettsiden er grunnmuren i digital markedsføring. Og skal du lansere ny nettside er det mange publiseringsløsninger (CMS) å velge mellom. Vi har gjort en sammenligning. 

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 7 minutter lesetid | 06.11.2019