En nettside er en investering i din bedrifts fremtidige vekst

En tiltalende og optimalisert nettside er din viktigste markedsføringskanal og vil drive trafikk, generere leads og sørge for at kundene finner nettopp deg.

Er du klar for en ny nettside eller optimalisere din eksisterende?

Book et uforpliktende møte

Nettside som gir resultater

Brukervennlig

En god nettside er laget med målgruppen i tankene. Den skal være lett å navigere, gi klare svar, og sømløst hjelpe målgruppen gjennom kundereisen.

Optimalisert for søk

En usynlig nettside blir lite brukt. For god synlighet i søkemotorene må den optimaliseres både teknisk, og for relevante søkeord.

Optimalisert for handling

Nettsiden skal levere på konkrete mål og jobbe som din beste selger, som alltid er på jobb. Derfor fokuserer vi på hva nettsiden skal levere på, og gjør det enkelt på målgruppen å konvertere.

Enkel å administrere

Når nettsiden er enkel å administrere blir den også holde oppdatert. Vi leverer nettsider på HubSpot og WordPress med fokus på enkel administrasjon og opplæring for en levende nettside.

Hva bør en nettside inneholde?

På en nettside bør det komme tydelig og engasjerende frem hvilke produkter eller tjenester du tilbyr slik at kunden raskt får denne forståelsen. Har du mulighet til å lage verdiskapende innhold er dette noe som tiltrekker kunder.

Nettsiden må være sikker, designet må være tilpasset mobil og siden må være brukervennlig. I menyen bør kunden enkelt få oversikt over blant annet kontaktinformasjon, produkter/tjenester, FAQ og kontaktinfo.

Vi i Dikom er HubSpot partner og utvikler og designer nettsider med HubSpot Content Hub, men optimaliserer også nettsteder på andre platformer. Vi bistår med markedsføring og analyse og har alltid som mål å skape vekst sammen med kundene våre. 

Nettside klar for inbound

Det var HubSpot som introduserte inbound marketing, så dette ligger dypt forankret i hele systemet.

Ved å kunne lage verdiskapende innhold som tiltrekker seg, begeistrer og behager kundene/brukeren er HubSpot Content Hub et unikt verktøy for markedsførere og innholdsprodusenter.

Med HubSpot kan man sende ut nyhetsbrev, publisere på sosiale medier og lage kampanjer med landingssider, alt fra samme platform.

Nettside med HubSpot Content Hub

Det er ikke uten grunn til at HubSpot er elsket av mange, og har vunnet flere priser de siste årene for sitt brukervennlige og "alt-i-ett"-verktøy. HubSpot gir altså mer enn bare en nettside.

Brukervennlig system med nettside og blogg

Med HubSpot Content Hub får du en nettside som har fokus på å tiltrekke seg målgruppen gjennom verdiskapende innhold. Her spiller blogg og artikler en stor rolle. 
HubSpot Content Hub er brukervennlig og har en drag-n-drop sidebygger som gjør at man enkelt kan bygge unike sider, enkelt og greit.  

Søkemotoroptimalisering

Det finnes en rekke interne SEO-verktøy innebygd i HubSpot Content Hub. Dette er med å styrke innholdet og gjøre deg mer synlig i søkemotorer. I HubSpot Content Hub kan innholdsprodusenter og webredaktører selv ta rollen som SEO-spesialist.

Få en gratis analyse av ditt nettsted

Ønsker du status på din eksisterende nettside?
Vi gjør en uforpliktende analyse av eksisterende nettside hvor vi ser på målsetning for siden, kvalitet på innhold, plattform og synlighet i Google,
og sammenligner med dine konkurrenter.

Kn

Ta kontakt

Enten du ønsker en ny nettside, eller bare tilpasninger og optimaliseringer av eksisterende er det bare å ta kontakt. Vi setter gjerne opp et uforpliktende møte for å se på deres behov.

Les mer om nettsider

Hva er Answer Engine Optimisation (AEO), hvorfor er det viktig?

Digital synlighet er viktig, og ikke nytt for alle oss som selger produkter eller tjenester. I 2025 vil Answer Engine...

Hva er API?

Hvordan kan bruk av API effektivisere arbeidet med å holde nettsiden oppdatert, samtidig som du tilbyr skreddersydd...

Nettsiden er din viktigste ansatt som alltid er på jobb

Nettsiden er som en ansatt som alltid er på jobb. Den er klar til å ta imot kunder 24/7, og er den første ansatte...
Dikom Rådgiver Bilde

En god nettside for meg har fokus på brukeren og skal fungere på alle enheter. Den er rask, enkel og har et rikt innhold med god bruk av multimedia. I tillegg bør den være satt opp slik at man kan spore resultater av markedsaktiviteter.
Mange firmaer går i dag glipp av muligheter og penger fordi de har
en dårlig og/eller utdatert nettside. 
Kjersti Bakke, daglig leder i Dikom

Book et møte med meg

Våre partnere

Personvernerklæring | Retningslinjer KI
© 2025 All rights reserved. Laget med av Dikom i Hubspot CMS

Vi bruker informasjonskapsler på våre nettsider