Nettsider som gir konkrete resultater og vekst for bedriften din.
Med nettside og cms-løsning fra Dikom er det enkelt for webredaktør, digital markedsfører og innholdsprodusenter å publisere og vedlikeholde nettsiden i samme system.
Våre nettsider hjelper bedrifter å skape vekst gjennom estetikk, brukervennlighet, tillit og engasjement.
Er du klar for ditt neste nettside-prosjekt?
Hvorfor CMS fra HubSpot?
Med HubSpot CMS har man mulighet til å følge kunden på hele kundereisen. Man kan sømløst jobbe på tvers av avdelinger i samme system.
Med HubSpot CMS kan man publisere, analysere og skape engasjement som gjør besøkende til kunder, og kunder til gode ambassadører.
Man jobber på tvers av avdelinger; Salg, Kundeservice og Marked
Dette får du med HubSpot CMS
Integrert CRM
HubSpot er bygget rundt CRM-systemet, og det
er selve kjernen til HubSpot. Full kontroll på
alle kunder og kontakter.
Inbound Markedsføring
Det var HubSpot som introduserte Inbound markedsføring, så dette ligger dypt forankret i hele systemet. Ved å kunne lage verdiskapende innhold som tiltrekker seg, begeistrer og behager kundene/brukeren er HubSpot CMS et unikt verktøy for markedsførere og innholdsprodusenter. Med HubSpot kan man sende ut nyhetsbrev, publisere på sosiale medier og lage kampanjer med landingssider.
Søkemotoroptimalisering
Det finnes en rekke interne SEO-verktøy innebygd i HubSpot CMS. Dette er med å styrke innholdet og gjøre det mer synlig i søkemotorer. I HubSpot CMS kan innholdsprodusenter og webredaktører selv ta rollen som SEO-spesialist.Brukervennlig system med blogg og temabygger
Inbound markedsføring og HubSpot CMS har fokus på å tiltrekke seg brukere igjennom verdiskapende innhold. Her spiller blogg og artikler en stor rolle.HubSpot CMS er brukervennlig og har en drag-n-drop sidebygger som gjør at man enkelt kan bygge unike sider, enkelt og greit.
Analyse, rapportering og testing
For å vite hva som foregår på nettsiden har HubSpot CMS et komplett analyse- og rapporterings-verktøy. Rapporter og analyse kan skreddersys til hvert behov.Integrasjoner
Selv om HubSpot er et komplett markeds-, salgs- og kundeservice-verktøy med CRM i midten har man ofte behov for å koble på flere systemer man bruker i firmaet. HubSpot har mange ferdige integrasjoner og åpne API-er som gir mange muligheter for å samhandle mellom systemer.
HubSpot har mange sertifiseringer og mye dokumentasjon på alt. Det tar kort tid å sette seg inn i nye systemer og man har mange muligheter innad i HubSpot-økosystemet.
Fleksibel, enkel og rask
Det er ikke uten grunn til at HubSpot CMS er elsket av mange, og har vunnet flere priser de siste årene for sitt brukervennlige og "alt-i-ett"-verktøy. Med fokus på stabilitet og sikkerhet gir HubSpot CMS et bekymringsfritt system som er fleksibelt og skalerbart.
Vi i Dikom er HubSpot partner og jobber tett med HubSpot. Vi utvikler og designer nettsider, bistår med markedsføring, oppsett av CRM og kundeservice. Vi har alltid som mål å skape vekst sammen med kundene våre.
Se våre pakker under for å finne din HubSpot CMS-løsning.
Sjekk din nettside
Sjekk din nettside og få en umiddelbar rapport på SEO, hurtighet, mobilvennlighet og sikkerhet
Sjekk din nettside
Starter
Fra 25.000,- (Netto eks. mva.)
Dette inkluderer:
- Webdesign og implementering basert på ferdig mal.
- Oppsett av HubSpot CRM og import av kunder og kontakter.
- Drag-and-drop editor.
- To-språkelig nettside.
- Optimalisert for raske nettsider.
- Standard SSL-sertifikat.
- Begrenset til 50 statiske sider og en blogg-mal.
Kostnader til HubSpot lisens for CMS Starter kommer i tillegg. Denne er per desember 2021 på 23 Euro per måned, eller 248 Euro per år. Med forbehold om endring av priser hos HubSpot.
Ta kontakt for en uforpliktende prat om Starter og HubSpot CMS
Professional
Fra 50.000,- (Netto eks. mva.)
Alt som er en del av pakken for Starter - pluss:
- Tilpasset eller skreddersydd design.
- Smart innhold.
- A/B testing.
- Søkemotoroptimaliseringsverktøy.
- Staging.
- Passordbeskyttede sider.
- Begrenset til 10 000 statiske sider, 100 bloggmaler pluss dynamisk innhold.
- Videohosting med opp til 250 videoer.
Kostnader til HubSpot lisens for CMS Proffessional kommer i tillegg. Denne er per desember 2021 på 368 Euro per måned, eller 3 974 Euro per år. Med forbehold om endring av priser hos HubSpot.
Ta kontakt for en uforpliktende prat om Professional og HubSpot CMS
Enterprise
Skreddersøm
Alt som er en del av pakken for Professional – pluss:
- Skreddersydd design, brukeropplevelse og maler.
- A/B testing basert på kunstig intelligens og maskinlæring.
- Flere domener.
- Tildeling av rettigheter mellom team.
- SSO – single sign on.
- Oppdeling av team med forskjellig tilganger.
Kostnader til HubSpot lisens for CMS Enterprise kommer i tillegg. Denne er per desember 2021 på 1 104 Euro per måned, eller 13 248 Euro per år. Med forbehold om endring av priser hos HubSpot.
Ta kontakt for en uforpliktende prat om Enterprise og HubSpot CMS
CMS HUB
Funksjoner | Gratis | Starter | Professional | Enterprise |
---|---|---|---|---|
Alle gratis verktøy | X | X | X | |
Drag-n-drop verktøy for redigering | X | X | X | |
Mobil optimalsiering | Innhold begrenset til epost | X | X | |
Standard SSL-Sertifikat | X | X | X | |
Design verktøy | X | X | X | |
Eget domene | X | X | X | |
99.99% målt oppetid | X | X | X | |
CDN (content delivery network) | X | X | X | |
Innebygd mulighet for AMP for blogger | X | X | X | |
Nettside temaer | X | X | X | |
Lokalt miljø for utvikling med CLI | X | X | X | |
Støtte for Github | X | X | X | |
Avanserte menyer | X | X | X | |
Facebook messanger integrasjon | X | X | X | |
Nettside export | X | X | X | |
Nettside-struktur import | X | X | X | |
Bloggimport | X | X | X | |
URL mapping | X | X | X | |
24/7 overvåking mot angrep og sikkerhetstrussler | X | X | X | |
Blogg | 1 blogg | opp til 100 blogger | opp til 100 blogger | |
Rapport Dashbord | 3 Dashboards, hver med 10 rapporter pr. dashboard | 10 Dashboards, hver med 10 rapporter pr. dashboard | 25 Dashboards, hver med 30 rapporter pr. dashboard | 50 Dashboards, hver med 30 rapporter pr. dashboard |
Facebook Messanger integrasjon | Begrensende funksjoner | Begrensende funksjoner | Flere funksjoner | Flere funksjoner |
Hubspot Mobil App | X | X | X | X |
Egendefinerte egenskaper | 10 Egendefinerte egenskaper | 1000 Egendefinerte egenskaper | 1000 Egendefinerte egenskaper | 1000 Egendefinerte egenskaper |
Kontaktskjema oppfølgings e-post | Opp til én automatisert epost pr. skjema | Opp til 3 automatisert epost pr. skjema | Opp til 3 automatisert epost pr. skjema | Opp til 3 automatisert epost pr. skjema |
Brukerinstillinger | X | X | X | |
1:1 teknisk support (fra Hubspot) | Epost og Chat-support | Epost, Chat og telefon-support | ||
Blogg | X | X | ||
søkemotoroptimalisering | X | X | ||
Innholdstrategi | X | X | ||
Google Search Console integrasjon | X | X | ||
Call to Action | X | X | ||
Multi-språk innhold/th> | X | X | ||
ABM verktøy og automatisjon | X | X | ||
Marketing asset comparison reporting | X | X | ||
Produkter | X | X | ||
Annonse optimaliserings handlinger | Opp til 5 synkedne eventer på annonsekontoen | Opp til 15 synkedne eventer på annonsekontoen | ||
Standard SSL sertifikat | X | X | ||
Mulighet for subdomener | X | X | ||
Standard SSL sertifikat | X | X | ||
Omni-kanal Marketing automation | Opp til 300 arbeidsflyter | Opp til 1000 arbeidsflyter | ||
A/B testing | X | X | ||
Video lagring | Opp til 250 videoer | Opp til 250 videoer | ||
Teams | Opp til 10 teams | Opp til 300 teams + hierarkiske teams | ||
Tilpasset Rapportering | Opp til 100 tilpassende rapporter | Opp til 500 tilpassende rapporter | ||
Kampanje Rapportering | 1000 kampanjer pr. portal | 1000 kampanjer pr. portal | ||
Filtrert analyse oppsett | Opp til 25 filtere | Opp til 50 filtere | ||
Kampanje Rapportering | 1000 kampanjer pr. portal | 1000 kampanjer pr. portal | ||
Nettside analyse | X | X | ||
Sosiale medier | opp til 50 tilkoblede kontoer, 10.000 innlegg pr. mnd. Planlegg innlegg 3 år på forhånd | opp til 300 tilkoblede kontoer, 10.000 innlegg pr. mnd. Planlegg innlegg 3 år på forhånd | ||
Saleforce integrasjon | 500 mappende felter, 10.000 Saleforce eiere | 500 mappende felter, 10.000 Saleforce eiere | ||
Samarbeidsverktøty | X | X | ||
Dynamisk personalisering | X | X | ||
Kampanjestyring | X | X | ||
Duplikatstyring | X | X |

En god nettside for meg har fokus på brukeren og skal fungere på alle enheter. Den er rask, enkel og har et rikt innhold med god bruk av multimedia. I tillegg bør den være satt opp slik at man kan spore resultater av markedsaktiviteter.
Mange firmaer går i dag glipp av muligheter og penger fordi de har
en dårlig og/eller utdatert nettside.
Kjersti Bakke, daglig leder i Dikom
Book et møte med meg