Kundeplattform med KI integrert for smartere salg og markedsføring

Breeze i HubSpot

Trenger du en kundeplattform som hjelper deg med å jobbe smartere og mer effektivt? Da kan løsningen være HubSpot sin "Alt i ett" plattform med KI-løsningen "Breeze". HubSpot bruker KI til å automatisere oppgaver, forbedre datakvalitet og gi dypere kundeinnsikt. 

Hva er Breeze?

Breeze er HubSpots integrerte KI-løsning som inngår i hele kundeplattformen. Den består av flere komponenter:

Breeze Copilot

En KI-assistent som hjelper til med oppgaver på tvers av HubSpots produkter. Dette kan være å opprette arbeidsflyter, oppsummere aktivitet på kontakter i CRM, lage statistikker eller rapporter med utgangspunkt i CRM-data.

Breeze Agents

KI-drevne agenter som automatiserer oppgaver innen markedsføring, salg og kundeservice. Disse er tilgjengelig i HubSpot Professional og Enterprise.

De forskjellige KI-drevne agentene er:

Sosial agent: Genererer innlegg for sosiale medier basert på dine markedsføringsmål, målgruppe, merkevarestemme og sosiale mediekontoer. Tilgjengelig i HubSpot Marketing Professional og Enterprise

Prospekteringsagent: Utfører research og implementerer personlige tilnærmings-strategier for potensielle kunder innenfor HubSpot sitt Smart CRM. Tilgjengelig i HuSpot Sales Professional og Enterprise.

Kundeagent: Svarer på spørsmål via KI-drevet chatbot som svarer på spørsmål ved å bruke ditt eget innhold. Det kan være innhold på nettsiden din, annet innhold via import av filer, eller manuelle spørsmål og svar du legger inn. Nettsiden din trenger ikke være på HubSpot, du kan legge til "urler" som er utenfor HubSpot.  Tilgjengelig i HubSpotService Professional og Enterprise.

Innholdsagent: Genererer landingssider, podkaster, casestudier og blogginnlegg mens den bruker din merkevarestemme og CRM-data. Tilgjengelig i HubSpot Content Hub Professional og Enterprise.

Du kan opprette følgende type innhold:

  • Blogginnlegg: Hjelper med idémyldring, lager titler, designer bilder og skriver komplette utkast tilpasset målgruppen din. Vi har også skrevet om hvordan du kan bruke content agent for utkast til bloggartikler
  • Landingssider: Oppretter landingssider inkludert innhold, møtebookingslenker, bilder og eksisterende skjemaer.
  • Podkaster: Genererer automatisk podkastepisoder, inkludert disposisjon, manus, show notes og grafikk.
  • Casestudier: Lager informative casestudier for nettstedet ditt. 

Remix: Funksjon for gjenbruk av innhold. Ved hjelp av kunstig intelligens kan du få utkast til innhold basert på noe du allerede har laget. F.eks. kan du bruke en bloggartikkel som utgangspunkt for et nyhetsbrev, post i sosiale medier eller landingsside. Du kan også bruke remix til å konvertere videoer til kortere klipp (foreløpig i private beta). Vi har tidligere skrevet om hvordan du kan bruke remix for gjenbruk av innhold

Breeze Intelligence

Verktøy som beriker kontakt- og firmadata, identifiserer kjøpsintensjon og forkorter skjemaer for å øke konverteringer.

Fordeler med å bruke Breeze

  • Økt produktivitet: Automatisering av rutineoppgaver frigjør tid for teamet ditt, slik at de kan fokusere på strategiske aktiviteter.
  • Forbedret datakvalitet: Breeze Intelligence beriker CRM-dataene dine, noe som gir et mer komplett bilde av kundene og potensielle kunder.
  • Bedre målretting: Ved å analysere kjøpsintensjon kan du identifisere og prioritere leads med høy sannsynlighet for konvertering.

Tilgjengelighet på ulike abonnementer

Tilgjengeligheten av Breeze-funksjoner varierer avhengig av HubSpot-abonnementet:

  • Breeze Copilot: Tilgjengelig for alle HubSpot-kunder på alle nivåer.
  • Breeze Agents: Tilgjengelig for professional og enterprise. 
  • Breeze Intelligence: Tilgjengelig som et tillegg til Professional og Enterprise mot en ekstra kostnad.

Retningslinjer for å ta i bruk KI

Selv om HubSpot har lagt til rette for å ta i bruk KI på en ansvarlig måte, er det viktig å sette retningslinjer for hvordan KI skal brukes internt. Ikke minst er det viktig å ta stilling til hva man ikke skal bruke KI til, og hvordan interne prosesser skal sikre at retningslinjer blir fulgt. 

Vi har tidligere skrevet om hvordan sette retningslinjer for å ta i bruk kunstig intelligens.

 

Vil du vite mer?

Med HubSpot kundeplattform får du et "Alt i ett" verktøy som kan dekke dine behov for markedsføring, salgs- og kundeoppfølging i tillegg til integrasjoner.

Vi setter gjerne opp et uforpliktende møte hvor vi sammen ser på hvilket abonnement som passer for deg og din bedrift. Da vil vi gi en demo av HubSpot og vise og hvordan du kan effektivisere arbeidet ved å ta i bruk HubSpot kundeplattform med KI-integrerte verktøy og funksjoner. 

Fyll inn skjemaet nedenfor så tar vi raskt kontakt med deg for et uforpliktende møte.

Kjersti Bakke blog-avatar

Kjersti Bakke

Jobber som senior rådgiver. Har mer enn 20 års erfaring innen webdesign, webutvikling og SEO/SEM. Sertifisert i HubSpot innen CMS, marketing, salg, service i tillegg til partner-sertifisering. Jeg er Dikom sin rådgiver innen analyse og rapportering og har sertifisering i Google Analytics og Google Ads. Har flere års erfaring fra elektrobransjen som selger, Program Deployment Manager og Network of Excellence Manager. Her med ansvar for å lede et internasjonalt nettverk med webredaktører.