Vil du lære om søkemotoroptimalisering? I denne bloggartikkelen får du 6 tips du kan følge for å komme i gang.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 9 minutter lesetid | 25.10.2019

Det er høst og det er på høy tid å få på plass markedsplanen din for 2020. Men hva skal du prioritere å ta med? I dette blogginnlegget gir jeg deg innsikt i fem områder du bør vurdere å inkludere i markedsplanen din for 2020.

Av Cecilie Henriksen - Prosjektleder og digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 22.10.2019

Som alle andre sosiale kanaler trenger en god LinkedIn bedriftsside en strategisk plan for hva som skal postes og hvilken stemme den skal ha. 

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid | 22.10.2019

I denne bloggartikkelen, som bygger på rapporten “State of Inbound” fra HubSpot, vil vi se på hva slags utfordringer selgere møter i dag. Rapporten sammenligner resultater fra team som bruker inbound-metodikken med outbound.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 7 minutter lesetid | 15.10.2019

Vurderer du annonser på LinkedIn? Det er mange gode grunner til å vurdere denne kanalen for annonsering. Vi har laget en enkel veiledning for å sette opp en annonse med tips for hva du bør tenke på for å få mest ut av dine annonser.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 11.10.2019

Selgere opplever at det blir vanskeligere å få tak i prospekter via telefon. Det gjør at mange kvier seg for å ringe. Fortvil ikke, det finnes en løsning. Skal du lykkes med salg bør du ha en plan og riktige salgsverktøy. Her skal jeg ta for meg noen av verktøyene.

Av Cecilie Henriksen - Prosjektleder og digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 09.10.2019

Rapporten "The 2018 State of Inbound" er en årlig rapport som HubSpot gir ut. Få med deg høydepunktene fra rapporten i vårt blogginnlegg.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 07.10.2019

Årets HubSpot nyheter bærer preg av et ønske om å gjøre plattformen enklere og mer kraftfull.

Av Cecilie Henriksen - Prosjektleder og digital markedsfører | 6 minutter lesetid | 04.10.2019

I et hav av sosiale kanaler kan det være vanskelig å velge hvilke kanaler man bør prioritere. Man må ikke nødvendigvis være på alle, men velge de riktige, de kanalene som passer for bedriften, og hvor man kan nå sin målgruppe.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid | 02.10.2019

I denne bloggartikkelen går vi gjennom hvorfor du bør tenke deg godt om før du velger en «one page» løsning for ditt nettsted.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 24.09.2019