Skal du migrere til et nytt CMS? Da anbefaler vi at du gjør et grundig forarbeid. En slik migrering kan bli krevende hvis man ikke er godt forberedt. I denne artikkelen skal vi se nærmere på hva som er lurt å vurdere i forhold til migrering til et nytt CMS. 

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 22.03.2020

Noen dager må man jobbe hjemmefra. Enten det er dagens situasjon hvor koronaviruset gjør en vanlig arbeidshverdag utfordrende, eller av mer hverdagslige grunner. Så hvordan får man jobben gjort?

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 15.03.2020

Du er kanskje i gang med å ansette en markedsfører i din bedrift? Vi vet at en stillingsbeskrivelsen fort blir omfattende, og du er kanskje i tvil om hvor du skal skal sette grense mellom hva som skal håndteres internt og hva som kan settes ut til et byrå? Denne ukens bloggartikkel hjelper deg...

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 02.03.2020

Er du i en prosess der du vurderer å enten ”pusse opp” websiden eller å bytte CMS? Det kan virke som en stor og krevende oppgave som også ofte er ressurskrevende. Da er det viktig å gjøre god research på forhånd.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 24.02.2020

Sosiale medier er nettopp det, sosiale. Kommunikasjonen skal gå begge veier, og ofte vil kundene dine føle at det er lettere å henvende seg til deg og din bedrift her, enn å ringe eller sende en mail.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 17.02.2020

Det hender at sider på Facebook lever sitt eget liv, enten med eller uten en tilknyttet administrator. I denne blogg-artikkelen gir vi deg noen tips til hvordan du kan gå frem hvis du befinner deg i en slik situasjonen.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 10.02.2020

Man kan vel trygt si at SEO endrer seg konstant. Teknikker for optimalisering som fungerte noen år siden er foreldet. SEO i seg selv endrer seg hele tiden til en mer intelligent disiplin som utvikler seg langt forbi å spamme Google med lenker og søkeord. Vi har skrevet om noen tips og triks for...

Av Mia Rojahn - Digital markedsfører og Prosjektleder | 4 minutter lesetid | 07.02.2020

Hvem er på Twitter og hvorfor skal du ta i bruk plattformen for å markedsføre din bedrift? Vi har sett på hvilke fordeler plattformen har og hva man bør tenke på når man tar den i bruk.

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 28.01.2020

Mange ønsker å få nettsiden sin til å fungere som en salgsmaskin, men får det ikke helt til. Her viser vi hvordan vi hjalp interiørarkitekter i D å Bo med å generere flere henvendelser fra nettsiden sin.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 24.01.2020

Markedsføring i sosiale kanaler krever en strategi. Hvis du ikke vet hvem du snakker til, og ikke har en formening om hvorfor de skal følge deg, blir det vanskelig å vite hva slags innhold man skal poste. 

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 13.12.2019