I denne bloggartikkelen, som bygger på rapporten “State of Inbound” fra HubSpot, vil vi se på hva slags utfordringer...

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 7 minutter lesetid | 15.10.2019

Vurderer du annonser på LinkedIn? Det er mange gode grunner til å vurdere denne kanalen for annonsering. Vi har laget en...

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 11.10.2019

Selgere opplever at det blir vanskeligere å få tak i prospekter via telefon. Det gjør at mange kvier seg for å ringe....

Av Cecilie Henriksen - Prosjektleder og digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 09.10.2019

Rapporten "The 2018 State of Inbound" er en årlig rapport som HubSpot gir ut. Få med deg høydepunktene fra rapporten i...

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 07.10.2019

Årets HubSpot nyheter bærer preg av et ønske om å gjøre plattformen enklere og mer kraftfull.

Av Cecilie Henriksen - Prosjektleder og digital markedsfører | 6 minutter lesetid | 04.10.2019

I et hav av sosiale kanaler kan det være vanskelig å velge hvilke kanaler man bør prioritere. Man må ikke nødvendigvis...

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid | 02.10.2019

I denne bloggartikkelen går vi gjennom hvorfor du bør tenke deg godt om før du velger en «one page» løsning for ditt...

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 24.09.2019

Du har helt sikkert benyttet deg av det når du har gjort et søk i Google, men kanskje ikke reflektert over det. Først en...

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 17.09.2019

Salg har et dårlig rykte. Man tenker fort på pågående selgere som ikke gir seg før de har solgt det de ville, uavhengig...

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 22.07.2019

I mai deltok vi på salgstrening med Dan Tyre fra HubSpot. Det var åtte inspirerende og intense uker ledet av en engasjert...

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 13.07.2019