Markedsføring i sosiale kanaler krever en strategi. Hvis du ikke vet hvem du snakker til, og ikke har en formening om hvorfor de skal følge deg, blir det vanskelig å vite hva slags innhold man skal poste. 

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 3 minutter lesetid | 13.12.2019

Du har sikkert hørt om innholdsmarkedsføring eller content marketing - og nå vurderer å starte med produksjon av innhold.

Av Cecilie Henriksen - Prosjektleder og digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 22.11.2019

Google Analytics er verdens mest brukte analyseverktøy. Men hvordan skal du forstå tallene og hvordan kan du bruke denne innsikten til å oppnå bedre resultater? 

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 6 minutter lesetid | 20.11.2019

Hvem snakker du til de de forskjellige sosiale kanalene? Vi vet gjerne hvem vi ønsker å nå, men er det de som faktisk følger oss?

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 4 minutter lesetid | 15.11.2019

Nettsiden er grunnmuren i digital markedsføring. Og skal du lansere ny nettside er det mange publiseringsløsninger (CMS) å velge mellom. Vi har gjort en sammenligning. 

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 7 minutter lesetid | 06.11.2019

Vurderer du å bruke LinkedIn som markedsføringskanal for din bedrift? Har du laget en plan for hvilket innhold du skal poste, og hvem du skal snakke til?

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid | 04.11.2019

Vil du lære om søkemotoroptimalisering? I denne bloggartikkelen får du 6 tips du kan følge for å komme i gang.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 9 minutter lesetid | 25.10.2019

Det er høst og det er på høy tid å få på plass markedsplanen din for 2020. Men hva skal du prioritere å ta med? I dette blogginnlegget gir jeg deg innsikt i fem områder du bør vurdere å inkludere i markedsplanen din for 2020.

Av Cecilie Henriksen - Prosjektleder og digital markedsfører | 5 minutter lesetid | 22.10.2019

Som alle andre sosiale kanaler trenger en god LinkedIn bedriftsside en strategisk plan for hva som skal postes og hvilken stemme den skal ha. 

Av Ina Svarstad - Digital markedsfører | 2 minutter lesetid | 22.10.2019

I denne bloggartikkelen, som bygger på rapporten “State of Inbound” fra HubSpot, vil vi se på hva slags utfordringer selgere møter i dag. Rapporten sammenligner resultater fra team som bruker inbound-metodikken med outbound.

Av Kjersti Bakke - Senior digital markedsfører | 7 minutter lesetid | 15.10.2019