Når bør man outsource markedsføring til et byrå, og hva?
Av Kjersti Bakke – 5 minutter lesetid.
Du er kanskje i gang med å ansette en markedsfører i din bedrift? Vi vet at en...
Av Kjersti Bakke – 5 minutter lesetid.
Du er kanskje i gang med å ansette en markedsfører i din bedrift? Vi vet at en...
Av Kjersti Bakke – 4 minutter lesetid.
Er du i en prosess der du vurderer å enten ”pusse opp” websiden eller å bytte CMS? Det kan virke...
Av Ina Svarstad – 4 minutter lesetid.
Sosiale medier er nettopp det, sosiale. Kommunikasjonen skal gå begge veier, og ofte vil kundene...
Av Kjersti Bakke – 4 minutter lesetid.
Det hender at sider på Facebook lever sitt eget liv, enten med eller uten en tilknyttet...
Av Mia Rojahn – 4 minutter lesetid.
Man kan vel trygt si at SEO endrer seg konstant. Teknikker for optimalisering som fungerte noen år...
Av Ina Svarstad – 3 minutter lesetid.
Hvem er på Twitter og hvorfor skal du ta i bruk plattformen for å markedsføre din bedrift? Vi har...
Av Ina Svarstad – 3 minutter lesetid.
Markedsføring i sosiale kanaler krever en strategi. Hvis du ikke vet hvem du snakker til, og ikke...
Av Cecilie Henriksen – 5 minutter lesetid.
Du har sikkert hørt om innholdsmarkedsføring eller content marketing - og nå vurderer å starte med...
Av Kjersti Bakke – 6 minutter lesetid.
Google Analytics er verdens mest brukte analyseverktøy. Men hvordan skal du forstå tallene og...
Av Ina Svarstad – 4 minutter lesetid.
Hvem snakker du til de de forskjellige sosiale kanalene? Vi vet gjerne hvem vi ønsker å nå, men er...
Av Kjersti Bakke – 7 minutter lesetid.
Nettsiden er grunnmuren i digital markedsføring. Og skal du lansere ny nettside er det mange...