Hvordan forstå tallene i google analytics
Av Kjersti Bakke – 6 minutter lesetid.
Google Analytics er verdens mest brukte analyseverktøy. Men hvordan skal du forstå tallene og...
Av Kjersti Bakke – 6 minutter lesetid.
Google Analytics er verdens mest brukte analyseverktøy. Men hvordan skal du forstå tallene og...
Av Ina Svarstad – 4 minutter lesetid.
Hvem snakker du til de de forskjellige sosiale kanalene? Vi vet gjerne hvem vi ønsker å nå, men er...
Av Kjersti Bakke – 7 minutter lesetid.
Nettsiden er grunnmuren i digital markedsføring. Og skal du lansere ny nettside er det mange...
Av Ina Svarstad – 2 minutter lesetid.
Vurderer du å bruke LinkedIn som markedsføringskanal for din bedrift? Har du laget en plan for...
Av Kjersti Bakke – 9 minutter lesetid.
Vil du lære om søkemotoroptimalisering? I denne bloggartikkelen får du 6 tips du kan følge for å...
Av Ina Svarstad – 5 minutter lesetid.
Det er høst og det er på høy tid å få på plass markedsplanen din for 2020. Men hva skal du...
Av Ina Svarstad – 2 minutter lesetid.
Som alle andre sosiale kanaler trenger en god LinkedIn bedriftsside en strategisk plan for hva som...
Av Kjersti Bakke – 7 minutter lesetid.
I denne bloggartikkelen, som bygger på rapporten “State of Inbound” fra HubSpot, vil vi se på hva...
Av Ina Svarstad – 3 minutter lesetid.
Vurderer du annonser på LinkedIn? Det er mange gode grunner til å vurdere denne kanalen for...
Av Ina Svarstad – 4 minutter lesetid.
Selgere opplever at det blir vanskeligere å få tak i prospekter via telefon. Det gjør at mange...
Av Kjersti Bakke – 4 minutter lesetid.
Rapporten "The 2018 State of Inbound" er en årlig rapport som HubSpot gir ut. Få med deg...