Inbound marketing er en strategi som hjelper deg med vekst da den har som mål å generere flere leads, øke salget, styrke kundeservicen og merkevaren.
I dag starter mer enn 80% av alle salg i Google, og over 75% gjøres fra mobil. Inbound marketing er en strategi tilpasset kjøpsreisen - og treffer potensielle kunder med relevant, personlig og nyttig innhold der de er.
Inbound marketing strategien fungerer best hvis den er støttet av god teknologi. Dikom er sertifisert partner og leverandør av HubSpot, som er en verdensledende salgs- og markedsføringsplattform.
Med HubSpot får du et alt-i-et-verktøy hvor markedsføring, salg og kundeoppfølging er samlet i en plattform. Du får funksjonalitet som blogg, e-postverktøy, landingssider, marketing automation, publisering til sosiale medier og innsiktsverktøy, integrert med CRM-et som danner selve hjertet i systemet.
Vi hjelper deg med:
Der innholdsmarkedsføringen tar for seg prosessen med å skape innhold, tar inbound marketing strategien for seg hele prosessen med å sette innholdet i spill for å tiltrekke seg kunder.
Vi hjelper deg med:Innhold er selve drivstoffet for inbound marketing strategien, og er viktig for å lede en person fra ett steg til et annet i inbound metodikken. For å gjøre dette må du kommunisere budskapet på en troverdig måte som fenger og gir verdi.
Vi hjelper deg med:
Slettaveien 21, 2. etg – 1555 Son