Som markedsfører er det lett å føle seg overveldet av antallet verktøy og plattformer. Ofte vil hverdagen bestå av å hoppe frem og tilbake mellom forskjellige systemer, noe som kan føre til ineffektivitet og frustrasjon.
Ved å samle alle markedsføringsverktøyene på én plattform får du bedre kontroll, en mer effektiv arbeidsdag, og mer tid til det strategisk arbeidet.
HubSpot er en ledende alt-i-ett plattform med verktøy for CRM, nettside, markedsføring, salg og kundeservice. Dette gir et sømløst oppsett av kampanjer, og forenkler samarbeidet på tvers av avdelinger. Plattformen kan også integreres med andre systemer som ERP, HR el.
En av de største fordelene med HubSpot er et brukervennlige CRM som enkelt kan skreddersys til kundens behov. Et godt CRM er hjertet i enhver markedsføringsstrategi, og gir gode muligheter for sementering og tilpassing til målgruppen.
Les mer om fordeler ved å integrere CRM med kundenære systemer her.
Med HubSpot kan du sette opp hele kampanjen uten å forlate plattformen. Alt gjøres i et brukervennlig grensesnitt med enkel drag and drop. Og med gode muligheter for å lage, og tilpasse, maler for å samsvare med merkevaren. Under verktøy for markedsføring og innhold kan du sette opp:
Ved å ha selve nettsiden på HubSpot kan du også gjøre alt av endringer på eksisterende sider her.
Innsikt og analyse blir også en enkel oppgave når alle data ligger på ett sted og snakker med hverandre. Du kan enkelt sette opp egne, eller bruke ferdige maler, for å sette opp gode rapporter for alle avdelinger.
Siden plattformen også inkluderer moduler for salg og service får alle i bedriften full oversikt.
Les mer om HubSpot salg og service:
Automatisering er en nøkkelfunksjon i HubSpot som virkelig kan revolusjonere måten du jobber på. Ved å automatisere repetitive oppgaver kan du frigjøre betydelig tid og ressurser som kan brukes på mer strategiske oppgaver. Den siste tiden har også KI kommet på plass i plattformen og kan brukes som din sparringspartner.
Bruk KI for blant annet å:
Bruk automatisering for blant annet å:
Bruk smart innhold for blant annet å vise innhold tilpasset:
Når KI, smart innhold og automatiseringer er implementert på riktig måte, kan det gi en jevn og personlig opplevelse for kundene, samtidig som det reduserer kostnadene for bedriften.
Les mer om å oppnå balanse i KI-generert innhold.
Hvis du vil vite mer om hvordan HubSpot kan brukes for din bedrift, setter vi gjerne opp en uforpliktende demo.