Trenger du en kundeplattform som hjelper deg med å jobbe smartere og mer effektivt? Da kan løsningen være HubSpot sin "Alt i ett" plattform med KI-løsningen "Breeze". HubSpot bruker KI til å automatisere oppgaver, forbedre datakvalitet og gi dypere kundeinnsikt.
Breeze er HubSpots integrerte KI-løsning som inngår i hele kundeplattformen. Den består av flere komponenter:
En KI-assistent som hjelper til med oppgaver på tvers av HubSpots produkter. Dette kan være å opprette arbeidsflyter, oppsummere aktivitet på kontakter i CRM, lage statistikker eller rapporter med utgangspunkt i CRM-data.
KI-drevne agenter som automatiserer oppgaver innen markedsføring, salg og kundeservice. Disse er tilgjengelig i HubSpot Professional og Enterprise.
De forskjellige KI-drevne agentene er:
Sosial agent: Genererer innlegg for sosiale medier basert på dine markedsføringsmål, målgruppe, merkevarestemme og sosiale mediekontoer. Tilgjengelig i HubSpot Marketing Professional og Enterprise
Prospekteringsagent: Utfører research og implementerer personlige tilnærmings-strategier for potensielle kunder innenfor HubSpot sitt Smart CRM. Tilgjengelig i HuSpot Sales Professional og Enterprise.
Kundeagent: Svarer på spørsmål via KI-drevet chatbot som svarer på spørsmål ved å bruke ditt eget innhold. Det kan være innhold på nettsiden din, annet innhold via import av filer, eller manuelle spørsmål og svar du legger inn. Nettsiden din trenger ikke være på HubSpot, du kan legge til "urler" som er utenfor HubSpot. Tilgjengelig i HubSpotService Professional og Enterprise.
Innholdsagent: Genererer landingssider, podkaster, casestudier og blogginnlegg mens den bruker din merkevarestemme og CRM-data. Tilgjengelig i HubSpot Content Hub Professional og Enterprise.
Du kan opprette følgende type innhold:
Remix: Funksjon for gjenbruk av innhold. Ved hjelp av kunstig intelligens kan du få utkast til innhold basert på noe du allerede har laget. F.eks. kan du bruke en bloggartikkel som utgangspunkt for et nyhetsbrev, post i sosiale medier eller landingsside. Du kan også bruke remix til å konvertere videoer til kortere klipp (foreløpig i private beta). Vi har tidligere skrevet om hvordan du kan bruke remix for gjenbruk av innhold
Verktøy som beriker kontakt- og firmadata, identifiserer kjøpsintensjon og forkorter skjemaer for å øke konverteringer.
Tilgjengeligheten av Breeze-funksjoner varierer avhengig av HubSpot-abonnementet:
Selv om HubSpot har lagt til rette for å ta i bruk KI på en ansvarlig måte, er det viktig å sette retningslinjer for hvordan KI skal brukes internt. Ikke minst er det viktig å ta stilling til hva man ikke skal bruke KI til, og hvordan interne prosesser skal sikre at retningslinjer blir fulgt.
Vi har tidligere skrevet om hvordan sette retningslinjer for å ta i bruk kunstig intelligens.
Med HubSpot kundeplattform får du et "Alt i ett" verktøy som kan dekke dine behov for markedsføring, salgs- og kundeoppfølging i tillegg til integrasjoner.
Vi setter gjerne opp et uforpliktende møte hvor vi sammen ser på hvilket abonnement som passer for deg og din bedrift. Da vil vi gi en demo av HubSpot og vise og hvordan du kan effektivisere arbeidet ved å ta i bruk HubSpot kundeplattform med KI-integrerte verktøy og funksjoner.
Fyll inn skjemaet nedenfor så tar vi raskt kontakt med deg for et uforpliktende møte.