HubSpot er en CRM-plattform som gir deg all programvaren, integrasjonene og ressursene du trenger for å koble sammen markedsføring, salg og kundeservice. Med HubSpots integrerte plattform kan bedriften din vokse raskere, og du kan fokusere på det som er viktigst: kundene dine.
Det er ikke uvanlig at bedrifter bruker mange systemer som ikke er koblet sammen. Dette gir mangelfull, og i verste fall, ingen innsikt. Vi opplever at viktige data ligger flere steder og rapportering er ofte et manuelt arbeid. Dette gjør det vanskelig å vise verdien av f eks markedsføringen. Dette er med på å skape friksjon og ineffektive arbeidsprosesser. Det blir vanskelig å få oversikt og det begrenser fleksibiliteten. Mye av arbeidet blir manuelle oppdateringer. Da kan det bli vanskelig å skalere, tilpasse bedriften og skape vekst. Se også vår bloggartikkel hvor vi ser på konkrete eksempler - med og uten CRM integrert med andre systemer.
Kjenner du deg igjen?
Med HubSpot får du et system som setter kunden i sentrum, er med på å effektivisere arbeidsdagen for dine ansatte, gjør informasjon lett tilgjengelig og gir deg verdifull innsikt i videre dialog med kundene. Og trenger du å rapportere på viktige KPIer kan du sammenstille rapporter i forskjellige dashboard som viser data i nåtid. Disse rapportene kan tilpasses bedriftens behov og ledelsens krav til rapportering.
Med økende krav til tilgjengelighet, og finne svar raskt, er kunden utålmodig etter svar på hendendelser de gjør. Undersøkelser HubSpot har gjort i det internasjonale markedet viser:
Disse forventningene kan du levere på med et moderne CRM-system med automatiserte arbeidsflyter som varsler når det er nødvendig å følge opp.
Med HubSpot blir kunden plassert i sentrum. HubSpot CRM er bygget med et 360 graders overblikk. Uansett hvor du er i systemet har du rask tilgang til all aktivitet som omhandler kunden. Når kunden henvender seg til bedriften din vil dine ansatte være oppdatert, uavhengig av hvem som tar mot henvendelsen. Alt samlet på ett sted; kundekortet. Dette gir en god kundeopplevelse og gjør at kunden føler seg sett.
Med verktøy for markedsføring, salg og kundeservice samlet på ett sted kan alle jobbe mer effektivt. Og man kan jobbe sammen om å skape de aktivitetene som skal til for ytterligere vekst. Dette skaper flere kvalifiserte lead som salg kan jobbe videre med, direkte i plattformen hvor de finner viktige verktøy for å holde dialogen med kunden.
Med arbeidsflyter kan du pleie kundene på en personlig måte ved hjelp av automatiserte prosesser som trigges av informasjon som lagres i CRM-systemet. Disse kan brukes innen markedsføring, salg og kundeservice. Det kan være enkle arbeidsflyter som håndterer rutinemessige oppgaver, personlig kommunikasjon med kundene, pleie leads og gi de verdifullt innhold basert på hvor de er i kundereisen, forbedre kundeservice ved å sikre at alle henvendelser blir ivaretatt og ikke minst integrasjon i andre verktøy som ligger utenfor HubSpot.
Dette kan forbedre effektiviteten og produktiviteten samtidig som det gir en bedre opplevelse for kunden.
Med egendefinert rapportbygger kan du sammenstille rapporter i forskjellige dashboard som rapporterer på KPIer som er definert for din bedrift, og som ledelsen ønsker jevnlig rapportering på.
I HubSpot kan du tilpasse din(e) salgsprosess eller support prosess etter dine behov. Du kan skreddersy CRM-systemet, prosessene og arbeidsflytene uten behov for teknisk kompetanse. Skreddersøm gjelder alle deler av HubSpot fra CRM, markedsføring, salg, kundeservice, arbeidsflyter, integrasjoner og rapportering.
Er du klar til å ta steget å gjøre CRM til selve hjerte i din bedrift? Vi tar gjerne en prat om hva HubSpot kan bidra med til din bedrift. Ta kontakt med oss så setter vi opp et møte hvor du kan lære mer om HubSpot, og vi kan lære mer om din bedrift og dine behov.