Salg CRM

Med et godt CRM får du 360 graders overblikk på kunder og kontakter. Det blir enklere å finne frem, og de som jobber med kundene har alle tilgang til den samme informasjonen. Dette er en fordel når noe må følges opp. Videre tar et CRM-system vare på kundens personopplysninger på en sikker måte. Og viktig informasjon lever ikke på hver ansattes PC.

 

Kom i gang med salgsprogramvare som er enkelt å bruke - lett å like.

Med Salg CRM fra HubSpot får du et salgsverktøy som hjelper deg å holde dialogen med kundene og leads på en måte som gir mottakeren en verdi. Her får du et verktøy som hjelper deg å starte samtalen, bygge tillit og etablere varige relasjoner. I tillegg kan du administrere salgsprosessen og sette opp automatiserte oppgaver som hjelper deg å holde kontakt med mottakeren når det gir ham størst verdi. På toppen får du et system som er tilpasset GDPR og hjelper deg å overholde personvernet.

Kan andre systemer integreres?

Ja, med Salg CRM fra HubSpot får du tilgang til mer enn 650 ferdige integrasjoner som kan settes opp med bare noen tastetrykk. I tillegg er systemet basert på moderne teknologi som igjen gjør det mulig å utvikle integrasjoner som ikke allerede er utviklet.

Viktig verktøy for deg som jobber i salg

Du kan følge opp kundene nær sagt hvor som helst. Du kan sende mail, sms og møteinnkallelser direkte fra systemet. I tillegg kan du lage og sende tilbud for digital signering. Lage oppgaver til deg selv, andre ansatte i bedriften eller kunden. Og alt lagret på kundekortet i systemet.

Et av de viktigste verktøyene i Salg CRM er automatisert oppgaver

Her kan du sette opp varsler når noe inntreffer som skal trigge til handling. F eks hvis et tilbud er sendt, og ikke akseptert innen fristen. Disse triggerne får du lett oversikt over på ett sted.

Samhandling mellom salg og marked

Det beste, og den viktigste oppgaven, marked kan gjøre er å skape varme leads for salg. Hvis marked forstår hva salg trenger for å komme i en god dialog med kunder, og salg forstår hva marked trenger for å skape varme leads, er vi langt på vei. Med Salgs CRM kan vi markere leads som er klare for å snakke med salg basert på hva de har sett på nettsiden, hva de har vist interesser for i nyhetsbrev og /eller hva de har lastet ned eller registrert seg for.

Rapportering – et viktig verktøy for salg

Salg CRM kommer med ferdige oppsatte rapporter. Dette kan være rapportering av oppnådde resultater per selger, geografiske områder, produktområder, antall møter pr selger, antall tilbud pr selger, osv. Så lenge dataene finnes i CRM-systemet er det enkelt å sette opp nye rapporter hvis du trenger flere enn det som ligger standard i systemet.

Salgsprogramvare som vokser med deg

Med HubSpot kan du starte med en gratis-versjon og la systemet vokse med deg. Systemet kommer i fire forskjellige versjoner:

  • Salg CRM Free
  • Salg CRM Starter
  • Salg CRM Professional
  • Salg CRM Enterprise

Start gjerne med gratis versjonen og oppgrader etter hvert som du og bedriften vokser, eller kjør på med én av med premiumutgavene.

Klar til å komme i gang?

Uansett hvilken versjon du starter med følger vi deg hele veien. Vår oppgave blir å sørge for at du velger rett versjon for deg og din bedrift, og at du kommer i gang. Slik at når du er klar til å overta selv sitter du med en salgsprogramvare som er enkelt å bruke – og ja, lett å like. Vi mener det er det beste utgangspunktet for å lykkes.

Dikom Rådgiver Bilde

Salg CRM er bare én del av HubSpots komplette CRM-plattform for å hjelpe virksomheten din med vekst. Hvert produkt er kraftig alene, men de er enda bedre når de brukes sammen. Er du klar til å gå videre å se hva HubSpot Salg CRM kan gjøre for deg og din bedrift? Jeg stiller gjerne til et uforpliktende møte
Kjersti Bakke, Senior Rådgiver

Book et møte med meg

Våre partnere

Personvernerklæring | Retningslinjer KI
© 2024 All rights reserved. Laget med av Dikom i Hubspot CMS

Vi bruker informasjonskapsler på våre nettsider