
Ny nettside ga fulle ordrebøker for interiørarkitektene i D å Bo

Industry
Interiør
Utfordringer
Henvendelser fra nettsiden til D å Bo hadde gått ned, og de ønsket å øke synligheten i søkemotorene og generere flere leads.
Resultater
Etter å ha flyttet nettsiden til HubSpot CMS, optimalisert innhold og satt opp søkeordannonsering, opplevde D å Bo økt trafikk og fulle ordrebøker til langt ut i 2020.
Produkter
Nettside, Google ads
Nå har vi fulle ordrebøker til langt ut i 2020. Nå er det pågang fra andre siden av fjorden og nå er vi 'overalt'. Vi er der vi vil være.
Siv Tove Strandvik
Interiørarkitekt hos D å Bo
Vi er små og har ikke kunnskapen internt om dette, og det trenger vi heller ikke. Det å vite at vi får den hjelpen vi trenger, uansett hva slags spørsmål vi skulle ha, er det viktigste for oss. Det at vi har kommet dit vi er nå, gir muligheter for å vokse enda mer på sikt.
Marianne Hafskjold
Interiørarkitekt hos D å Bo

Om D å Bo
D å Bo består av Marianne Hafskjold og Siv Tove Strandvik, to interiørarkitekter lokalisert i Son. Firmaet ble startet i 2003 med mantraet 'Interiørdesign skal være for alle'.Utfordringen
Før samarbeidet, slet D å Bo med redusert antall henvendelser fra nettsiden. De ønsket å øke synligheten i søkemotorene og generere flere leads for å fylle ordrebøkene sine.
Løsningen
D å Bo valgte å migrere nettsiden sin til HubSpot CMS. Samtidig implementerte de optimalisert innhold og søkeordannonsering i Google. Beslutningen ble tatt på bakgrunn av behovet for en robust og pålitelig plattform som kunne håndtere både markedsføring og CRM.
Resultatene
Etter implementeringen opplevde D å Bo betydelig økning i trafikk fra første uke. Med fulle ordrebøker ut 2020 og flere leads fra Google-annonser, samt nesten like mange fra organiske søk, var resultatene overveldende positive.