Hvordan produsere godt innhold

Hvordan produsere godt digitalt innhold?

For at du skal kunne nå dine spesifikke målgrupper med godt innhold, må du kommunisere budskapet på en troverdig måte som fenger og gir verdi. 

Innholdsproduksjonen skal engasjere målgruppen din og treffe nye, potensielle kunder, skape trafikk til nettsidene dine og øke antall henvendelser og salg.

Hva slags innhold kan vi levere?

  • Blogg
  • Video
  • Foto
  • Whitepaper
  • Innlegg i sosiale medier

Vi hjelper deg gjerne, ta kontakt for et uforpliktende tilbud!
bedriftsblogg

Bedriftsblogg

Blogging kan sørge for mye og relevant trafikk til nettsiden din og ikke minst, vekke interesse for bedriften din. I en blogg skal du selge kunnskapen din og skape tillit hos kunden.

Hva vi gjør:

  • Definerer målgruppen 
  • Finne relevante emner 
  • Intervju av relevante ansatte
  • Forslag til oppsett og innhold
videoproduksjon

Videoproduksjon

Video vokser fortsatt i popularitet og har raskt blitt en del av bedrifters mediemiks og innholdsstrategi. En bedrift som har video på nettsiden har 53% større sjanse til å havne på førstesiden i Google søk enn de som ikke har det.

Hva vi gjør:

  • Produserer video
  • Lager animasjoner
  • Redigerer og ferdigstiller
whitepaper

Whitepaper

Ved å tilby et relevant whitepaper som din potensielle kunde kan laste ned (som regel i PDF) i bytte mot sin e-post adresse, har du et varmt lead å bearbeide. Vi kan lage whitepaper på 2-30 sider eller e-bok på 15-200 sider.

Hva vi gjør:

  • Kartlegging av dine kunders utfordringer
  • Definere tema sammen med deg
  • Utvikle mål og budskap i tett samarbeid med deg

Få gode tips om innholdsproduksjon her:

Slik lager du en effektiv innholdsstrategi for bloggen din

Du har sikkert hørt om innholdsmarkedsføring eller content marketing - og nå vurderer å starte med produksjon av innhold.

Hvorfor burde du blogge

Vil du ha mer trafikk til nettsiden din? Les våre tips til hvordan blogg kan bidra til dette!

6 tips til hvordan du lager et suksessfullt blogginnlegg

Blogg har blitt et viktig verktøy for innholdsproduksjon, og passer godt inn i Inbound strategien som handler om å trekke til seg og konvertere eksisterende og potensielt nye kunder.
Sosiale medier annonser