hvordan-forstaa-google-analytics-some-1026x577

Hvorfor bør vi bruke digitale annonser?

Over 80% av oss starter med et søk i Google når vi er på jakt etter et produkt eller tjenester. Ved å annonsere i Google treffer du målgruppen din når de aktivt leter etter dine produkter eller tjenester.

I Norge er 3,4 millioner på Facebook, 2,5 på Snapchat, 2,3 på Instagram og 1,2 på LinkedIn. Kundene dine er på sosiale medier, og ved å annonsere i disse kanalene når du dem der de er.

Vi setter opp annonser i...
jobber-bilde-boks

Google Ads

Ved å annonsere i Google treffer du målgruppen din når de aktivt leter etter dine produkter eller tjenester. Eller bruke Display Ads for å skape oppmerksomhet.

Hva vi gjør:

  • Setter opp annonser
  • Målretter
  • Justerer og rapporterer
some-bilde-boks

Facebook annonser

Med annonser på Facebook og Instagram når du målgruppen din der de er, og på en plattform hvor de er mottakelige for å bli inspirert til å prøve noe nytt.

Hva vi gjør:
  • Setter opp annonser
  • Målretter
  • Justerer og rapportere
jobbe-02-bilde-boks

Andre annonser

Vi kan også sette opp annonser i andre sosiale kanaler som LinkedIn og Snapchat, eller lage annonser for bruk på andre digitale flater.

Hva vi gjør:

  • Setter opp annonser
  • Målretter
  • Justerer og rapporterer

Få gode tips om digitale annonser her:

Fordeler ved datadrevet epost-markedsføring

Mail som markedsføringskanal har på ingen måte gått ut på dato, men vi forventer oss her, som i alle andre kanaler, en viss tilpassing til oss som bruker. Hvis vi får mail som ikke treffer oss, eller...

Hva er Facebook Business Suite?

Facebook er i konstant endring, men det er ikke ofte det utgjør så stor forskjell for oss brukere. I høst kom det derimot større endringer både for desktop og mobil. Vi tar for oss nye Facebook...

Har du hull i din markedsføring?

For å lykkes med digital markedsføring er det mange deler som bør være på plass. I denne artikkelen går vi gjennom hva man bør tenke på, og hvordan man kan avdekke eventuelle hull, for å få mest...
Sosiale medier annonser