hvordan-forstaa-google-analytics-some-1026x577

Hvorfor bør vi bruke digitale annonser?

Over 80% av oss starter med et søk i Google når vi er på jakt etter et produkt eller tjenester. Ved å annonsere i Google treffer du målgruppen din når de aktivt leter etter dine produkter eller tjenester.

I Norge er 3,4 millioner på Facebook, 2,5 på Snapchat, 2,3 på Instagram og 1,2 på LinkedIn. Kundene dine er på sosiale medier, og ved å annonsere i disse kanalene når du dem der de er.

Vi setter opp annonser i...
jobber-bilde-boks

Google Ads

Ved å annonsere i Google treffer du målgruppen din når de aktivt leter etter dine produkter eller tjenester. Eller bruke Display Ads for å skape oppmerksomhet.

Hva vi gjør:

  • Setter opp annonser
  • Målretter
  • Justerer og rapporterer
some-bilde-boks

Facebook annonser

Med annonser på Facebook og Instagram når du målgruppen din der de er, og på en plattform hvor de er mottakelige for å bli inspirert til å prøve noe nytt.

Hva vi gjør:
  • Setter opp annonser
  • Målretter
  • Justerer og rapportere
jobbe-02-bilde-boks

Andre annonser

Vi kan også sette opp annonser i andre sosiale kanaler som LinkedIn og Snapchat, eller lage annonser for bruk på andre digitale flater.

Hva vi gjør:

  • Setter opp annonser
  • Målretter
  • Justerer og rapporterer

Få gode tips om digitale annonser her:

Hvordan sette strategi i sosiale kanaler

Markedsføring i sosiale kanaler krever en strategi. Hvis du ikke vet hvem du snakker til, og ikke har en formening om hvorfor de skal følge deg, blir det vanskelig å vite hva slags innhold man skal...

Slik blir du kjent med målgruppen din i sosiale medier

Hvem snakker du til de de forskjellige sosiale kanalene? Vi vet gjerne hvem vi ønsker å nå, men er det de som faktisk følger oss?

5 tips for å lykkes med LinkedIn

Vurderer du å bruke LinkedIn som markedsføringskanal for din bedrift? Har du laget en plan for hvilket innhold du skal poste, og hvem du skal snakke til?
Sosiale medier annonser