hvordan-forstaa-google-analytics-some-1026x577

Hvorfor bør vi bruke digitale annonser?

Over 80% av oss starter med et søk i Google når vi er på jakt etter et produkt eller tjenester. Ved å annonsere i Google treffer du målgruppen din når de aktivt leter etter dine produkter eller tjenester.

I Norge er 3,4 millioner på Facebook, 2,5 på Snapchat, 2,3 på Instagram og 1,2 på LinkedIn. Kundene dine er på sosiale medier, og ved å annonsere i disse kanalene når du dem der de er.

Vi setter opp annonser i...
jobber-bilde-boks

Google Ads

Ved å annonsere i Google treffer du målgruppen din når de aktivt leter etter dine produkter eller tjenester. Eller bruke Display Ads for å skape oppmerksomhet.

Hva vi gjør:

  • Setter opp annonser
  • Målretter
  • Justerer og rapporterer
some-bilde-boks

Facebook annonser

Med annonser på Facebook og Instagram når du målgruppen din der de er, og på en plattform hvor de er mottakelige for å bli inspirert til å prøve noe nytt.

Hva vi gjør:
  • Setter opp annonser
  • Målretter
  • Justerer og rapportere
jobbe-02-bilde-boks

Andre annonser

Vi kan også sette opp annonser i andre sosiale kanaler som LinkedIn og Snapchat, eller lage annonser for bruk på andre digitale flater.

Hva vi gjør:

  • Setter opp annonser
  • Målretter
  • Justerer og rapporterer

Få gode tips om digitale annonser her:

Kundeservice i sosiale medier

Sosiale medier er nettopp det, sosiale. Kommunikasjonen skal gå begge veier, og ofte vil kundene dine føle at det er lettere å henvende seg til deg og din bedrift her, enn å ringe eller sende en...

Hvordan få kontroll på facebooksiden?

Det hender at sider på Facebook lever sitt eget liv, enten med eller uten en tilknyttet administrator. I denne blogg-artikkelen gir vi deg noen tips til hvordan du kan gå frem hvis du befinner deg i...

Hvordan bruke Twitter

Hvem er på Twitter og hvorfor skal du ta i bruk plattformen for å markedsføre din bedrift? Vi har sett på hvilke fordeler plattformen har og hva man bør tenke på når man tar den i bruk.
Sosiale medier annonser